sobota 3. října 2015

WORLD OF BEAUTY AND SPA

Krásný víkend:)


Předem bychom se chtěly omluvit, že jsme dlouho nevydaly článek. Náš srpen byl velmi nabitý  tábory, výlety a dalšími akcemi a začátek září než jsme si  zvykly  na školní rytmus, tak to trvalo nějakou dobu.

Ale dneska jsem si pro vás připravila článek o veletrhu WORLD OF BEAUTY AND SPA a co jsem si zde koupila.
Tento veletrh se konal 4. a 5. září v PVA EXPO PRAHA LETŇÁNY. Nalezli jsme zde značky profesionální kosmetiky, vybavení do kosmetických, kadeřnických, nehtových salonů, welness, spa a další. Konali se zde také různé soutěže např.: v Nail desingu,v make-upu, v prodlužování řas a dalších. Rozhodně zde nechyběly stánky s občerstvením a toalety. Myslím si, že žádný milovník kosmetiky neodolá a stráví zde krásný den plný zážitků.


K tomuto článku jsem se rozhodla také přidat haul věcí, které jsem si zde koupila. Koupila jsem si zde spíše pečující kosmetiku, protože dekorativní mám doma zásoby. Doufám, že se vám věci budou líbit a užijte si můj haul.:)


Lily of the valley, shower gel: První věcí, kterou jsem koupila se stal tento skvělý shower gel s konvalinkou vonnou. Který jsem dala mamce k narozeninám. Zaujal mě hlavně svým obalem a také nádhernou vůní. Koupila jsem ho ve stánku s francouzskou kosmetikou. S francouzskou kosmetikou jsme doma byli vždy spokojeni, takže tento shower gel nebude určitě výjimkou.



Bylinné tonikum, Ryor: Od značky Ryor jsem žádnou věc nikdy nevlastnila, ale kamarádky ze školy si ji vždy chválily, takže jsem se rozhodla od ní něco vyzkoušet a do oka mi padlo tohle tonikum. Je určeno pro mastnou, problematickou plet s projevy akné.  Najdeme zde extrakty z šalvěje, jalovce a tea tree oilu. Vyzkoušela jsem ho zatím jenom párkrát, ale mile mě překvapilo, plet mi skvěle vyčistí a mému akné hodně pomohlo. Stálo 80 Kč.


Kartáč na vlasy, Tangle Teezer: Na tento kartáč jsem četla mnoho dobrým recenzí, tak jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Rozhodně jsem nešlápla vedle vlasy skvěle rozčeše a netrhá je za, což jsem moc ráda a hlavně se skvěle drží. Stál 400 Kč.


 Koupelová bomba ( Pink lady), Bomb Cosmetics: Tuhle koupelovou bombu jsem si koupila i minulý rok a docela mě nadchla, sice neudělá tak velký šumící efekt jako bomby z   Lush, ale já jsem s ní moc spokojená. Obsahuje esenciální oleje z levandule, pačule (tropická bylina) a konopí. Vůně je jemná a mě voní jako růže. Stála 69 Kč.


Balzám na rty (Spiced cranberry), Bomb Cosmetics: Tento balzám jsem už také jeden vlastnila, ale vůbec jsem nebyla spokojená, protože měl takovou hrudkovanou konzistenci. Ale tento ji nemá a musím říct, že jsem s ním zatím moc spokojená. Skvěle hydratuje a moc krásně voní jako lesní plody. Obsahuje brusinky, jahody, maliny a tony vanilky. Stál 65 Kč.


Honey hair mask, Bomb Cosmetics: S touto maskou jsem velmi spokojená, protože vaše vlasy jsou po ní hebké, vyživené a přidala mi malinko na objemu. Obsahuje esenciální oleje z ylang ylang a kukui nut (rostliny). Stála cca 200 Kč.


 Sprchový peeling (Mango), Bomb Cosmetics: Dosud jsem používala sprchové peelingy poze od Oriflamu a vždy jsem byla spokojená, ale s tímto také jsem spokojená. Vaši pokožku zjemní,vyživý a dodá lehce lesku. Obsahuje esenciální oleje z pomeranče a grapefruitu. Má velmi aromatickou vůní. Stál cca 200 Kč.


 Bylinné koupele ( Levandule a Lemongrass), Herbadent: Musím říct, že když jsem vylezla po koupeli z vany cítila jsem se plná energie a odpočatá. Obě koupele jsou moc osvěžující a nádherně voní. Já si vanu dávám tak pouze párkrát za rok, takže nemám moc srovnání s ostatními bylinnými koupelemi. Ale moje rodina značku Herbadent má moc ráda, takže rozhodně ji doporučuji. Jeden přípravek stál 50 Kč.






 Čistící tamponky, Linteo: Toto balení dostal každý účastník veletrhu jako dárek.
A já musím říct, že se mi ted moc hodí.



Doufám, že se vám tento dlouhý článek líbil a uvidíme se brzy.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat