středa 15. července 2015

OUR LIFESTYLE | 1

Ahoj:)

Vítám vás u nové série článků týkající se našich životních stylů ( např: Co rády děláme ve volném čase, Co rády jíme nebo Jak probíhá náš den atd.). Sérii jsme nazvaly OUR LIFESTYLE.
Doufáme, že se vám tato nová série bude líbit, a že vám dáme nějakou inspiraci.

Den jsem zahájila trochu zdravější snídaní, která se skládala z bílého jogurtu, čerstvých jahod, ovesných vloček, mandlí a čerstvých malin. Tuto kombinaci snídám velmi ráda, protože je velmi chutná a hlavně rychlá na přípravu.
A co vy rádi snídáte?


Po snídani jsem si šla zahrát se sestřenkami a sestrou kroket. Tato hra je můj favorit za tento měsíc, protože pravidla hry jsou sice daná, ale my jsme si je trochu vylepšily a užily si hodně legrace. Protože nejsem žádný profesionál tak vám nechci psát jak se tato hra přesně hraje, ale my jsme si pouze rozmístily branky na kusu trávníku a na začátek a konec zatloukly kolíky a poté jsme se střídaly v odpalování jenom když někdo projel brankou hrál znova a to je vše. Jestli budete mít někdy volnou chvilku vezměte své kamarády a zkuste si zahrát a určitě si užijete hodně legrace.



Po dopoledni plném hráním nastal čas oběda. Měli jsme jahodové knedlíky s cukrem, tvarohem a malinami.
Nejsem sice moc fanda sladkých obědů, ale i tak jsem si pochutnala.




Moje odpoledne nebylo sice moc záživné, ale i tak vám ho ve zkratce shrnu. Chvilku po obědě jsem si šla s mojí malinkou sestřenkou házet ven s míčem a poté jsem se sestřenkami hrála počítačovou hru The Sims 3, kterou jsem už asi dva roky nehrála, protože nejsem typ člověka, který by u toho vydržel nějak dlouho, ale určitě ji doporučuji. Po asi hodině hraní jsem vyrazila na svůj první běh, protože jsem si řekla, že bych mohla vyzkoušet něco nového a musím říct, že  je to skvělý relax. Také jsem si k této nové rutině stáhla aplikaci Nike Running, která je fakt skvělá měří vám kolik uběhnete kilometrů a váš čas, takže po nějaké době budete moc porovnat své výkony také je v té aplikace ještě více věcí, ale ty ještě nemám prozkoumané (aplikaci jsem stahovala na Android).




A nakonec večeře, ke které jsem měla mozzarelu, cherry rajčátka, nakrájenou bazalku a balzamikový ocet.
K večeři mám ráda spíše lehčí jídla, protože s těžkým břichem nerada chodím spát. Po výtečné večeři jsem si šla číst knížku Sense and Sensibility ( Rozum a cit ) od Jane Austenové, což doufám, že se mi bude líbit.






Přeji krásný den vám všem a doufám, že se vám nová série článků bude líbit:)















                      

1 komentář: