pátek 10. července 2015

Haul Primark, Müller | Drážďany

Ahoj :)
V pondělí jsem byla s kamarádkou v Drážďanech. Jely jsme autem, cesta trvala cca dvě hodiny. Přijely jsme před devátou hodinou, a protože obchodní centrum Galerie, ve kterém je hlavně Primark, má otevřeno od devíti vydaly jsme se na procházku po městě. Bohužel jsem nic nevyfotila, protože jsem si sebou zapomněla foťák a historické centrum města je opravdu malé :)
Na půl desátou jsme došly do obchoďáku, kde začalo naše dobrodružství. Do Primarku jsem se těšila, i když jsem byla trochu skeptická, protože když jsem tam byla naposled nic moc se mi nelíbilo a přijde mi, že cena odpovídá kvalitě. Strávily jsme tam přes dvě hodiny, což mi dalo pěkně zabrat. Pro sebe jsem si tam vybrala 5 věcí. První věcí je velkááá hygienická taška, ze které mám asi největší radost, protože v Praze jsem žadnou nemohla sehnat, aby byla hezká a nestála hodně.
Musím uznat, že v téhle barvě je trochu nepraktická, ale za 5 euro 
jsem jí tam nechat nemohla.
Dalé jsem si koupila tričko za 8 euro a kabelku za 12. 
Předposlední věc je tento žlutý top, který je trochu zkrácený, ale
úplně úžasný. Stál 3 eura.
Poslední věc jsou super spací kalhoty, cenu si už bohužel 
přesně nepamatuju, ale myslim, že kolem 4 euro. 
 ¨
Naše poslední cesta vedla do Müllera, kde jsem si koupila body spray od Victoria's secret. Měli tam opravdu hrozně moc příchutí, takže vybrat si bylo fakt těžké :) 
Byl zlevněný z 12 euro na 9, takže nekupte to že. 

Doufám, že se vám můj menší haul líbil. A co vy taky rády nakupujete v Německu?





Žádné komentáře:

Okomentovat